Har verkligen inte hunnit!


Har inte hunnit skriva något idag...
Direkt när jag kom hem från jobbet så åkta jag och Markus med Nina, hennes man och dotter till en dataaffär för att köpa en bärbar dator.. varför de behövde ha mig med? jo, de behövde min expert hjälp ;) hahah..

Sen när jag kom hem så kom Saara för att hälsa på en stund. Hon har ju flyttat till Finland nu och ska bo där ett tag, för att testa hur det är att bo i grannlandet :) Men tråkigt är det måste jag säga...
Vi fikade lite och sen testade vi singstar med våra nya högtalare :) Kanon! hehe

Sen vart det helt plötsligt kväll och det börjar bli dags för mig att gå och sova, upp tidigt i morgon.. men imorn slutar jag iaf tidigt! 14.30 redan.. SKÖNT!
Sen är det bara komma hem och börja laga cous cous och städa..
Har bjudit hem lite folk som ska äta med oss :) Älskar verkligen att bjuda folk på mat, även om jag inte är någon mästerkock! :D

Så natti natti, hoppas jag hinner skriva mer imorn, men imorn ska jag iaf ta lite kort och lägga upp på bloggen ;)

-Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0