Har inte orkat...


Orkade verkligen inte skriva något idag.. (igår eftersom kl är över tolv..)
Det hände inte så mkt.. Hade jätte ont i magen på natten mellan torsdag å fredag så jag somnade inte förrän vid 3.. sen när det var dags att gå upp hade den inte gått över så jag stannade hemma..
Klädde inte på mig förrän vid fyra när det var dags att ta sig till affären :)

Innan affären så åkte vi en sväng till Markus och deras stuga, de håller på å renoverar den så vi gick dit och titta när de arbetade :)
Sen åkte vi en sväng till systemet, ska på en 20-års fest imorn (idag) så behövde ha lite dricka..
Sen gick vi till affären och handlade lite smått och gott.
 
Ikväll var det idol, tycker att helt rätt person åkte ut, även om jag tyckte att hon var väldigt tråkig och har väldigt svag röst.. men den person jag verkligen vill ska åka ut är Johan.. han är ju bara för dålig!

Ne, nu ska jag gå och pussa på min pojkvän, sen ska jag gå och sova!
En ny dag imorgon.

Bye
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0