Happy :)


Nu så har jag min älskling här hos mig igen.. är så glad :)
Saknat han en massa.

Snart ska jag till affären, tänkte göra baguetter med tonfiskröra snart.. Markus gör röran så himla god :)
Sen så är det säsongsstart för Criminal Minds, den är ju så bra..
Tycker om en massa såna serier, den och Csi är ju helt klart bäst. Den första Csi (Las Vegas) är ju den bästa men om det inte finns annat att glo på så kan jag titta på de andra också.. fast helst inte NY.. den är så tråkig,,, :)
Hahah, känner att jag babblar bara :)

Imorn är det sista arbetsdan. SKÖNT!
Kommer att sluta lite tidigare, vid 16.. hatar att sluta sent på fredagar..

Japp, dags att dra..
Bye
T


My Love And I

Kommentarer
Postat av: Roxanna

nej ellehur! Jag fattar inte heller. Vanor är såå svåra att bryta! usch.. men nu SKA jag klara detta annars blir jag RASANDE på mig själv! haha

2008-10-10 @ 12:45:43
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: maritza

ahahah yritin jallulle opettaa sanoon markus ,ku näytin sille tota teijän kuvaa nii se osotti sua ja sano paska.,sit ku mä nauroin sille nii sano vaan mulle et höpö.hhahh se on nii mahtava välillä :D

2008-10-12 @ 17:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0