Good night, sleep tight...

don't let the bedbugs bite.
Snart dags att gå å lägga sig, upp tidigt imorn igen å jobba..
Men on jag känner mig rätt så kommer jag inte komma i säng förrän runt ett eller strax efter :(
Jag kan liksom inte gå å lägga mig tidigt.. det känns jätte tråkigt.. å sen så är man astrött på jobbet istället å när man kommer hem..
Jaja, kanske jag lär mig någon gång i livet...

Idag var vi hos Mandy & Co ett tag..
Skönt att göra saker ibland å komma ut å inte bara sitta hemma.. fast nu när jag inte är så van vid att jobba så här mkt så är det skönt att bara vara hemma.. orkar liksom inte ta mig nånstans.. även om det skulle vara till grannen.. jag är helt slut i kroppen å i huvudet när jag kommer hem.. skönast skulle det vara om alla alltid kunde komma till mig ;)
Men till slut så blir man van å då orkar man mer :)

Nu ska jag gå å duscha å hoppas på att komma tidigt i säng...
Hoppas kan man ju alltid :)

Natti natti!
Bye
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0