Fotografering


Idag var det fotografering på dagiset.
Jag gick ju dit endast för att vara med på det, annars är jag sjuk...
Kändes riktigt drygt att vakna tidigt på morgonen och göra sig i ordning för bara fotograferingen..
Men men, det gick bra..
Sen kom jag hem och la mig i sängen igen.
Vaknade upp med världens huvudvärk som försvann med hjälp av 2 alvedon och kaffe... tur det.. hatar att ha ont i huvudet.

Nu så håller jag på och tvättar kläder, disken väntar på mig fortfarande.. tar hand om det när jag är lite piggare.
Ikväll ska vi nog till Vivalla till Markus familj och umgås med dem en stund..
Sen så förmodligen sticker vi med Mandy och hennes kille till deras stuga senare på kvällen för att mysa och umgås och bara vara.

Nu ska jag gå och sitta lite med min älskling :)
Bye
T

Kommentarer
Postat av: Roxanna

okej hehe :)



ja usch, det var verkligen hemskt! :( men nu är det bättre! =)



kram!

2008-10-17 @ 16:21:20
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jobbar du på dagis? Det gör jag oxå, med små barn 1-3 år. Har ni stro barngrupp?

2008-10-17 @ 18:58:39
URL: http://mindacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0