En kulig lista!


Hittade en rolig lista när jag surfade runt på nätet, självklart var jag tvungen att fylla i den :) 
Kopiera gärna listan och kommentera på min blogg så läser jag! så kul :)
 

1) Ställ in musikspelaren på shuffle - Blanda
2) Tryck framåt efter varje fråga
3) Använd låttiteln som svar till varje fråga om ditt liv (även om den inte verkar logisk)
FUSKA INTE!!!


1. Hur mår du idag?  You know I'm no good


2. Hur kommer dagen (idag) vara/vart?  End of all hope


3. Vad var det första du tänkte när du vaknade?  Fairytale gone bad


4. Vad är det sista du kommer tänka innan du somnar idag?  Nöjd?


5. Vad skulle dina vänner ge dig för namn om de fick välja åt dig?  Nemo


6. Hur är det med kärleken?  The lady in red


7. Vilken låt passar bäst in på den du håller kär?  The Phantom of the opera ( Hahaha)


8. Hur mår dina vänner?  Ingenting kvar  (hmmm)


9. Tycker dina vänner om dig? Vi har, Vi har


10. Hur ser folk dig som?  Call me when you're sober (HAHAH)


12. Är du bra i sängen?  Addicted


13. Har nån sexfantasier om dig?  Dumpa mig (what?haha)


14. Kommer du alltid bo kvar i Sverige?  Sleeping sun


15. Hur kommer du att dö?  Tears dry on their own


16. Vad skulle du heta i framtiden?  Me & Mr Jones


17. Vilken är din oturs låt?  Kvällens sista cigarett


18. Tur låt?  Angels fall first


19. Vilken låt beskriver ditt utseende mest?  Gå nu


20. Vilken låt beskriver din personlighet mest?  Some unholy war


21. Hur är ditt liv?  Bless the child


22. Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar?  Ballad om vintern


23. Vad ska ditt första barn heta?  Love is a loosing game


24. Hur kommer ditt liv att bli?  Back to black


25. Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar?  Kan inte säga nej

Haha, vilka svar man får... :D
Riktigt roligt med såna här listor..
Så kom igen å var med och lämna ett litet spår i min blogg när du gjort det!

T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0