Damn you sis´! :)


Du har smittat mig :(
Håller på å blir förkyld.. är det egentligen redan men den har inte brytit ut ordentligt...
Känner mig riktigt hängig, har ont i halsen på mornarna, snuvan börjar komma... usch!
Så tack för en trevlig kväll i söndags ;)
Hehe, det är lugnt.. mitt eget fel.. pussade på Eya för mkt tror jag :)
Jaja, blir jag sjuk så blir jag.. inget att göra åt det...

Nu har jag precis gjort rent badrummet.. konstig tid på dygnet jag vet... speciellt när man ska upp och jobba dagen efter.. men jag var tvungen att göra det!
Haha, blir inte gjort annars...
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa en liten liten stund och sen ska jag sova.
LÅNG dag framför mig imorgon..

Natti natti!
Bye
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Sorry!! :(

Salah har blivit sjuk också!

2008-10-15 @ 08:58:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0