Dålig uppdatering


Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera idag...
Hann inte skriva något på jobbet, rasten tog slut alldeles för snabbt...
Sen efter jobbet gick jag hem till mamma en snabbis för att hälsa på.. syrran å Eya var där också.
Skyndade mig hem, bytte om och tog bussen till stan för att träffa Angelina..
Vi gick runt i ett par timmar och sen kom jag hem.
Har varit alldeles för trött idag för att ens orka sätta på datorn förrän nu..

Som tur är börjar jag lite senare imorn, kl 9.. men jobbar till halv sex vilket är mindre trevligt...
Jag känner mig väldigt nere just nu.. jätte jobbig känsla.
Jag är så osäker av mig när det gäller allt och så har jag världens sämsta självförtroende. Jag kommer nog aldrig komma över det..
Jag känner mig bara så himla ledsen just nu...
Borde verkligen gå och lägga mig, så trött som jag är.. men den tomma sängen lockar inte riktigt..
Sitter nog här en stund så får jag se ifall det känns bättre....

Bye
T

Kommentarer
Postat av: Roxanna

tack sötis :D det hoppas jag med! hihi

2008-10-07 @ 22:38:58
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Nina

:(

2008-10-08 @ 08:49:14
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0