Då var det lördag


Idag tog jag en välbehövd sovmorgon.. vaknade halv tolv..
Vaknade iofs några gånger innan det, bla när Markus skulle sticka iväg vid nio och så.. men det var bara skönt att ligga kvar i sängen och känna att jag måste inte gå upp å att jag har all tid i världen... fast så stressad som jag är som person så slappnade jag itne av helt fullt ut... vaknade ett antal gånger mallan nio å halv tolv för att titta på klockan.. vill ju inte sova bort hela dagen heller bara för att jag kan :)

Idag är jag å Markus bjudna hem till mamma å mika på middag, skönt att slippa tänka på vad man ska laga för mat..
Jag har verkligen haft brist på fantasi den sista tiden.. men det är väl för att jag har så mkt annat att tänka på så mat är det sista jag orkar bry mig om.
Efter att vi varit å ätit så ska vi åka med mamma å mika till tivolit på aspholmen.. ska dit bara å gå runt å titta lite å kanske åka nåt också :) beror på om Markus åker för det är inte kul att åka själv.
Sen på kvällen så kommer kanske Mandy å hennes darling hit för att titta på någon film å så :) får väl se hur det blir...

Nu borde jag egentligen gå å diska å sen gå å göra mig i ordning men jag orkar inte.. ännu iaf.. snart.. måste iaf göra det innan Markus kommer, han kommer nog om en timme eller så..
Vill inte se ut som nåt som katten har spytt på liksom.. eller nåt lika äckligt... jaja.

Höres senare!
Bye
T

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis så tycker jag med! ibland kan man väl åtminstone lämna en liten kommentar om man ändå besöker bloggen varje dag och läser allt.



Tack desamma sötnos! kram!

2008-10-04 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0