Bort med basiluskerna!


Sitter på jobbet och har min rast nu..
Blev en väldigt sen rast men huvudsaken är att jag får ha en stund för mig själv nu..
Känner att jag håller på att bli sjuk.. igen!!!??
Att det aldrig släpper..
känns i bihålerna så jag hoppas verkligen att det inte utvecklar sig till bihåleinflammation..
Har verkligen inte råd att vara borta från jobbet mer nu!
Får ta det lugnt i helgen och så så att det inte blir värre...

Idag så ska jag stänga dagiset, det betyder att jag jobbar till 17.30..
Så drygt.
Då har det redan hunnit bli mörkt och dystert så man vill inte ens göra något...
Men på fredag slutar jag 14.30 så det är skönt!
Då ska jag upp på stan och fika med en kompis och samtidigt ta en runda på stan... Det är ju löning då ;)

Nu ska jag fortsätta titta runt lite och sen är det dags att gå och jobba igen :(

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Salah känner också att det är på väg igen :/

2008-10-22 @ 18:07:37
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0