Borde nog städa...


Nu är jag hemma.
Satt hos syrran en timma ungefär.. har lite att ordna med hemma så hann inte vara längre.
Men det är iaf bättre att jag går dit, även om det är en liten stund.. kan gå oftare istället :)
Man är så himla trött efter jobbet och vill egentligen bara sitta hemma och slappa efteråt..
Men ska nog dit igen på torsdag för en liten stund efter jobbet :)

Nu så håller jag på å fixar käk till min älskling, sen ska jag tvätta lite kläder och småstäda och så...
Sen så om det slutar regna ska jag gå på en promenad med Ilona (en arbetskamrat) annars så kommer hon nog hit och vi ska fika och prata istället :)

Så nu ska jag sluta sitta vid datorn och ta hand om hemmet istället :)
Hittar alltid på en massa andra saker istället för att bara ta tag i städningen ;)

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0