Still sick...


Fast jag tror att tempen börjar ge sig nu.. hoppas det iaf.
Känner mig så himla seg i kroppen hela tiden.. annars är jag ju inte sjuk förutom att jag har temp och ont i huvudet..

Idag har jag inte gjort så mkt. Har mest legat på soffan och degat.
Vart utslängd hemifrån idag iofs :) Älsklingen skulle städa och ville inte att jag skulle hjälpa till så jag fick gå hem till syrran en stund :)
Så när jag kom hem så hade han dammsugit hela lägenheten... :) och småplockat lite.
Älskar dig rakas!

Nu ska vi titta på film och sen är det dags att gå å sova..
Jag har varit så himla trött hela dagen.

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

så snällt av han ;)

2008-11-06 @ 21:50:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0