Dålig uppdatering


Jag har haft världens sämsta uppdateing under helgen...
Men tänkte skriva om helgen när jag kommer hem från jobbet idag, ska lägga upp lite bilder och så också.

Men nu så sitter jag på jobbet iaf.. har min rast.
Började rätt så tidigt idag och det betyder att jag slutar tidigt! :)
Idag ska jag hem till syrran direkt efter jobbet, jag och Markus ska hjälpa dem att göra klart tapetseringen... det kommer att bli så fint så :P
Ljust och mysigt.

Jag har så himla ont i ryggen idag!
Vet inte riktigt vad jag har gjort... antagligen sovit konstigt.. somnade på soffan igår kväll så jag måste ha legat helt snett :)

Men som sagt så uppdaterar jag om helgen lite senare idag....

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, verkligen dålig uppdatering.. Fast det är det hos mig också så jag ska egentligen inte säga nåt ;)

2008-11-03 @ 15:19:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0