Tar tillbaka min önskan...

Önskade en dum grej ett tag sen.. har varit lite halv förkyld i ett par veckor, varken frisk eller sjuk... så jag önskade att förkylningen skulle bryta ut ordentligt så att jag kunde bli frisk.. Be careful with what you wish for!! haha, nu är man överdrivet förkyld istället.. haha, får skylla mig själv.. jag kunde ju ha önskat att det bara försvann, inte att det skulle bli värre.. lagom smart man är..

Vaknade inatt av att jag hade fått feber, 38,0 faktiskt... gick upp och tog 2 alvedon och gick å lade mig igen.. när jag vaknade på morgonen så var febern borta.. skönt det iallafall..
Är så extremt täppt i näsan att nässpray inte fungerar.. vet inte om det fungerar annars heller men iaf.. testade något som jag kommer ihåg att föräldrarna gjorde när jag var liten.. kokade upp vatten i en kastrull och tog en handduk över huvudet och andades in den där kokheta vattenångan... hjälpte lite men nu är jag lika täppt igen :(

Dags att sluta tycka synd om sig själv nu.. mina 10 minuter per dag har redan passerat.. haha
Ikväll jobbar jag.. känner absolut inte för det men orkar inte ringa runt till folk för att se om de kan ta mitt pass... lat som jag är..

Bye!
T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0