Stadsparken

Var en sväng till stadsparken idag med min kompis och hennes son (min gudson) och lekte och hade det allmänt trevligt i det fina vädret.
Han var väldigt trött och grinig så vi kunde inte stanna så länge, vilket var synd för han kommer inte ut så där så jätte ofta...
Åkte till stan en sväng å fika lite å så.. han vart ännu värre så jag skjutsade hem dem till hennes föräldrar och åkte själv å handla mat..
Precis käkat klart nu, tacos.. mm så gott :) men inte om man äter det ofta dock..

Dags att titta på American Idol.. många avsnitt att titta på nu för man hinner inte titta så ofta.. vissa är ju grymt bra. Speciellt David Cook, när han sjöng Billie Jean så vart jag kär! vilken röst! och sen Michael Johns, han är min favorit också men han åkte tyvärr ut :( hoppas att jag inte förstör för någon nu som följer det varje vecka på tv  :S
Inte min mening... men jag är så ledsen över att han inte är med längre..
Fan, nu låter jag som värsta idol-fanset.. sitter här för mig själv å bölar för att någon åker ut.. hahahah.. never :D
Tyckte bara att det var synd :)

Höres!

Bye
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0