Skönt var väl det...

Slapp jobba igår.. hade nog inte klarat av det faktiskt.. En timme innan jag skulle varit på jobbet så ringer min chef till mig och säger att hon hittat någon som kunde ställa upp och jobba istället för mig.. jag vart såååå glad! Är skyldig min arbetskamrat en STOR tjänst.. Imorse ringa jag sjukhuset också och sa att jag inte kunde jobba inatt..tror jag behöver friskna till lite mer innan jag ska jobba..

Nu är det en vecka kvar tills jag ska åka till Finland.. ska vara borta i 2 veckor.. ska bli så skönt!
Det enda negativa är att jag måste hålla på å åka till en massa olika ställen om jag vill träffa alla som jag har planerat att träffa.. det försvinner bara en massa tid å pengar på det eviga resandet..
Men jag har iaf tänkt lite mer realistiskt nu.. Man hinner faktiskt inte träffa ALLA som man känner så då har jag gått ner från 5 olika städer till 3... :D
Men mest av allt vill jag träffa pappa.. det är det viktigaste :)

Nu är det inte långt kvar tills jag blir moster!! *Längtar*
Jag kommer att skämma bort henne/honom så mycket jag bara kan och har råd med ;)
Jag får bara hoppas att syrran lyckas knipa igen benen tills jag kommer tillbaka från Finland :D

Dags att göra nåt vettigt.

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

En stund lär jag väl knipa men inte allt för länge ;) Början på juni SKA bebben ut!!! hehe

2008-05-11 @ 20:33:18
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0