På Jobbet

Nu så har man nästan klarat av hela natten.. 2 timmar kvar tills man får gå hem å lägga sig..
Jag förstår inte hur sängen kan vara så himla skön :)
Det är så jobbigt på nätterna, man har inte så jätte mkt att göra så varje ringning känns jätte jobbig..
Fast inatt så har jag nästan tappat tålamodet med en patient.. han har ringt konstant hela natten.. å han vill inget speciellt.. helt förvirrad å fattar inte att han ska sova på natten :)

Så nu är det bara några få uppgifter kvar för den här morgonen så tills dess kan jag bara sitta å slappna av. Vi ska ta en massa kontroller som blodtryck, puls, temp och syresättningen i blodet (saturation).. faktiskt jätte tråkigt men måste göras...

Jag hoppas att jag lyckas sova länge idag.. brukar inte kunna göra det även om jag jobbat natt.. ska träffa en kompis sen men det får bli sen när jag sovit ut ordentligt...

Dags att sluta nu, känner att min hjärna fungerar inte alls för tillfället.. då kan det komma ut en massa bullshit å det är ändå inte intressant för fem öre.. men hoppas att alla sovit gott!!
Jag ska sova gott.. sen.. hoppas jag :)

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0