Oj oj oj

Vilken jobbig natt det varit.. Är helt slut å har jääättte ont i ryggen..
Patienterna har larmat hela natten.. när en börjar så bestämmer sig tre till att det är dags att säga/vilja något.
Har precis blivit klar med kontrollerna å så har jag gjort i ordning pålägg till frukosten.. det är nattpersonalens uppgift..
Nu väntar jag bara på att dagpersonalen ska komma så att jag får åka hem å sova.. jag hoppas bara att jag får sova lite bättre idag.. igår vart det en massa störningar från lite olika håll.. telefonen å katten bla :)

Idag ska jag hjälpa Ali å flytta sina grejer till lägenheten.. när jag vaknat.. sen måste jag gå till stan för att växla pengar å handla en present till min guddotter som fyller år på tisdag... enda dagen som jag hinner med det eftersom jag jobbar hela helgen.

Dags att börja förbereda mig för hemgång.. mentalt iaf.. :D
God morgon till er,
God natt för mig! :)

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0