Latmask

Fy på mig.. Idag har jag inte gjort någonting...
Eller... var iofs hemma hos syrran en sväng under dagen och sen hämtade jag ut en glashylla till kylskåpet som jag skulle fått redan för ett år sedan när jag flyttade in i lägenheten... men förutom det har jag inte gjort något...
Har bara suttit framför datorn och tittat på episod efter episod av desperate housewives... and now I'm longing for some more.. aja, får väl ha lite tålamod...

Den här veckan jobbar jag rätt mkt, 2 nätter 1 kväll och 1 dag.. mkt jämfört med förra veckan.. då vart det bara 1 kväll eftersom jag vart sjuk... sen på måndag åker jag till Finland.. skönt!

Har funderat på att köpa en Eu-moppe :) haha... då kan jag åtminstonde ta mig runt lite snabbare än med en cykel.. jag är lat, I know :D men jag är inte riktigt säker.. det är mycket pengar det handlar om ändå... och jag kan bara använda den under ett par månader... men jag får väl fundera på det ett tag till.. har ändå inga pengar att köpa den för denna månad så...

Nu ska jag gå å ta itu med disken som har väntat på mig tillräckligt länge nu... och mina stackars blommor behöver vatten också....

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: hej

hellow

2008-05-12 @ 20:10:15
Postat av: Nina

Jaså, du fastnade också för alla avsnitten till slut hehe

2008-05-12 @ 22:50:18
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0