Hem till pappa

Idag åker jag hem till pappa.. när jag sa det till moster igår att jag åker idag så vart hon lite sur.. jag såg det på henne.. men vad ska jag göra, jag vill hellre vara hemma hos pappa. Visst kunde jag väl ha stannat en dag till men jag är rätt så trött på att sitta för mig själv när moster å hennes man sitter vid nätet å spelar poker hela tiden... ja, eller så gott som hela tiden.. titta på tv kan jag göra hemma hos pappa också.
Så om ett par timmar åker jag till pappa iaf.

Jag borde nog aldrig ha bastat igår... eftersom jag inte ätit nåt på hela dagen så höll jag på å svimma flera ggr i duschen.. riktigt otäckt.. var tvungen att sätta mig ner hela tiden... sen efter bastun tvingade jag i mig lite mat även om jag mådde illa.. var tvungen att äta nåt.

Nu ska jag fixa mig i ordning å så.

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0