Hem senare än tänkt..

Jag skulle ha åkt hem på söndag men så fick jag reda på att min kusin skulle komma hit på måndag så det känns så onödigt att åka en dag innan hon kommer.. har inte träffat henne nu på ett år å jag vill verkligen träffa henne..
Sen så är ju inte hon den enda anledningen till varför jag stannar en vecka längre ;)
Knäppt att sånt här kan hända.. trodde verkligen inte det..

Imorgon ska jag åka tillbaka till byn där mormor å morfar bor.. ska väl hälsa på dem igen men jag åker för att träffa en person.. han ska hämta mig härifrån imorn kväll... lite nervös är jag faktiskt eftersom jag är så himla blyg.. haha.. men det går nog över rätt så snabbt.. hoppas jag iaf..

Så den 9 juni åker jag härifrån med dagbåt, så jag är hemma någon gång på kvällen... det fanns absolut inga platser kvar på kvällsbåtarna.. jätte konstigt... alla åker precis nu :(

Nu ska jag gå ut å fortsätta måla på den där gungan.. fast det blåser jätte mkt men men.. orkar inte fortsätta med städningen så jag får hitta på något annat :) har redan dammsugit å det är bara fönstrena kvar å så måste jag tvätta golven också...

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0