Då var den nästan klar...

Gungan alltså.. Målade brädorna till den idag.. men man måste måla dem en gång till innan man kan fäst dem på själva gungan... Men det blir nog skitsnyggt! :) ingen som har en likadan :P heheh..
Alla har en som antingen är röd eller annat tråkigt.. den här är svart :D eller brädorna på den iaf.. resten är metallic grönt.. låter skumt kanske men det kommer att se bra ut.. å så har jag målat hela skiten själv :P hahah

Snart så åker jag iväg till Toholampi.. antingen kommer jag tillbaka imorn, vilket inte är så troligt, eller så kommer jag på söndag kväll.. vilket är mer troligt :) min kusin kunde inte komma förrän på onsdag för hon hade något som hon var tvungen att göra då.. men det gör inget.. jag är ju här ett tag till :) tur att jag bokade om resan med en vecka och inte bara några dagar.. :)

Nu ska jag fixa det sista å sen sticker jag iväg...

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0