Attans vad jobbigt det är....

Att vara förkyld...
Känns som att huvudet håller på att explodera och sprida ut all snor..
Fy va äckligt.. ¨
Sitter här och funderar ifall man ska orka ta en dusch.. iofs så skulle det nog vara en rätt så bra idé men det är ju så himla jobbigt.. haha
Tur att man är ledig idag och inte behöver jobba.. Men det måste jag däremot imorn och på söndag.. lust att ringa och sjukanmäla mig men då blir det inga pengar... jaja, sånt är livet...

I onsdags jobbade jag och mådde inte så bra.. men det gjorde inte så mkt, Mårten Andersson var och uppträdde så det var bara trevligt... :) tycker att han är rätt så okej faktiskt.. men det blir en hel del skämt om sex men sex säljer så...
Nästa onsdag jobbar jag inte, då kommer Magnus Betnér.. funderar på att gå dit och lyssna... om jag lyckas fixa sällskap :)

Dags att ta den där duschen ändå..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0