Tjohej!

Har inte skrivit på ett tag nu. Har haft fullt upp på jobbet å sen när man väl är hemma så orkar man liksom inte hålla på å skriva en massa.

Men för en och en halv vecka sedan började jag mitt vikariat på USÖ, det är på 100%, så jag jobbar VÄLDIGT mkt! Inte många dagar man är ledig, å speciellt inte efter varandra. Mest en massa strödagar.
Men jag trivs jätte jätte bra! förutom att det ibland är psykiskt påfrestande...
Ska jobba kväll imorn å fredagen bytte jag bort så jag jobbade idag istället. Pappa å min kusin ska komma å hälsa på från Finland! De ska komma å hälsa på lilla Eya! <3 Fast så liten är hon inte längre, hon har ju fyllt 15 dagar ;) hehe

Var hos syrran en sväng idag.. har inte träffat min lilla sötnos (och syrran) på några dagar.. :)
Hon är så fin den lilla sötnöten :D

Just nu håller jag på å gör tacopaj.. har inte hunnit äta något ännu för dagen :/ inte bra, I know... Men jag har helt enkelt inte hunnit.. så nu är jag AAAASSShungrig!!

Imorgon har jag en massa städning kvar, vart så sent ikväll så jag kan inte dammsuga längre. Men ska göra småsaker efter att jag ätit å imorn tar jag å dammsuger å tvättar golven.
Sen ska jag upp på stan å fika med en nyfunnen vän, Moa, innan jobbet. Sen är det dags att köra till Eskilstuna å sen på fredag morgon ska jag hämta pappa å Katja från hamnen i Sthlm :D

Nu ska jag äta.

Må gott!
Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0