Gnälliga, gnälliga jag :)

Usch vad jag är trött jämt.. jobbar jämt å när jag väl är ledigt så stressar jag mig genom dagarna för att jag vill hinna med så mkt som möjligt å träffa så många nära å kära som möjligt.. men ändå blir det bara pannkaka av alltihop ändå.. hinner inte städa eller fixa något hemma å jag hinner inte träna å träffa alla jag vill träffa. Det är hårt att jobba 100%, det är så irriterande att man ska vara så beroende av pengar att man inte hinner leva. Är det verkligen meningen att det ska vara så?
Jag kom hem för en timme sen å måste snart gå å lägga mig för ska upp å jobba imorn bitti igen.. men sen är jag ledig i 2 dagar men som vanligt så har jag redan typ fullt upp båda dagarna... har lyckats till och med att dubbelboka mig på måndag.. vet inte riktigt hur jag ska lyckas att ordna det på bästa sätt.. :)

Fan jag känner mig helt kluven.. vill liksom veta vad som kommer att hända i framtiden :)
Skulle vara så mkt lättare, man behöver inte gå runt å undra å fundera hela tiden.. å jag fattar liksom inte varför jag tycker om att plåga mig själv varje dag genom att tänka på en massa saker som jag bara borde glömma å lägga bakom mig..
Men jag antar att jag vill plåga mig själv för att jag tycker väl att jag på något sätt förtjänar det...
Det låter konstigt men jag lyckas aldrig vara lycklig, mkt pga mig själv.. men det kanske ordnar sig med tiden.. kanske man får bättre självförtroende bara man låter bli att trycka ner sig själv..

Fy fan vad jag gnäller.. :) idag är en sån dag.. allting känns bara skit. Såna dagar har jag gott om, men inte jämt ändå :)

Känns verkligen inte att det är lördag nu, har jobbat 4 dagar nu å ska jobba imorn, känns väl som att det är torsdag eller nåt idag. Nästa helg är jag ledig! så skönt... längtar verkligen :) fast jag är ju ledig mån å tis men de har jag ju redan planer för.. :)

Nu ska jag fortsätta titta på scrubs, sen ska jag sova.. ska upp å jobba imorn, jippii!! ;)

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0