Snart bär det iväg

Till jobbet igen.. fast det gör inget.. har blivit så van nu :) skönt iaf att jobba kväll. Idag tänkte jag köpa med mig lite kladdkaka å vaniljsås så vi kan ha det lite mysigt å trevligt :)
Trivs så bra med de som jobbar på "min" avdelning... :) men nu på sommaren så är vi ju ihopslagna med en annan avdelning som ligger på samma våning å personalen där är inte lika trevliga.. de är mkt mer bittra å allt ska vara på deras sätt, annars så är det inte bra, bara konstigt.. vi är verkligen som natt å dag. Vi kan sitta å skämta om saker å ting, även om vi råkat göra något litet "fel" så kan vi skämta om det.. för de andra är det värsta allvarliga saken om någon gör ett litet fel.. alltså nu menar jag inget dödshotande utan att man kanske glömmer att ta en urinsticka som man ändå kan ta nästa gång en person kissar :) haha..
Jaja, jag är oerhört glad iaf att jag hamnade på rätt avdelning.. men det tråkiga är att de inte har några vikariat eller lediga tjänster :( annars hade jag inte ens tänkt tanken på att söka någon annanstans..

Men nu är det iaf dags att göra sig i ordning å cykla till jobbet.. via affären förstås :D

Ps har fortfarande inte gjort i ordning Morris låda.. stackarn!.. ska göra det när jag kommer hem sen :) ds

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0