Nåt konstigt...

Fick världens konstigaste känsla på jobbet, har aldrig upplevt det tidigare.. eller jo men inte så där å mitt bland folk..
Jag höll på å börja grina, det kändes som om världen skulle gå under.. jag kände mig så tom.. det var jätte äckligt :(
Tror jag håller på å hamnar i en depressions-period igen.. vill inte det.. skitjobbigt ju.
Måste fan rycka upp mig.. vet inte till riktigt varför jag ska jämt vara deprimerad, när det fick sin början..
Kanske borde gå å prata med någon men det är så jobbigt att först gå till vårdcentralen å sen därifrån bli remitterad till en kurator eller liknanade.. å sen att prata med någon å förklara något som jag inte riktigt vet själv...
Jaja, kanske någon gång i framtiden...

Idag var jag en sväng till syrran.. Eya växer så det knakar :P Hon kommer nog att bli en riktigt heartbreaker en vacker dag.. måste försöka gå dit lite oftare, eller åtminstonde så att jag kan hjälpa till mer än vad jag gör.. det värsta är när man jobbar så mkt, men ska kanske försöka gå dit imorn.. om jag får  :)

Nu ska jag slappa framför tv:n en stund innan jag lägger mig, sen är det dags att gå till jobbet igen...

Natti natti,
Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Klart du får komma :-)

2008-07-15 @ 16:38:24
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0