Jävla skit regn!!

Nu när jag äntligen är lite ledig så ska det självklart regna..
Jag som planerat att idag ska jag sticka iväg å träna.. känner verkligen inte för att ge mig ut i regnet.. får väl vänta tills det ger sig lite grann kanske så man inte ser ut som en dränkt hund när man kommer till haga..

Annars så håller jag på å tvättar å tänkte ta å städa lite å så.. inte så värst kul men nu är det egentligen perfekt väder å göra det..
Skulle behöva skriva en arbetsansökan, dvs ett CV men jag är så extremt rutten på sånt så det känns lite onödigt att äns skriva nåt för jag kommer ändå inte få jobbet.. fast när jag vet det då kan jag ju egentligen skicka vad som helst till dem bara för att ha försökt iaf.. haha..

Igår var jag hos syrran en sväng.. de har köpt Wii! det var jätte kul faktiskt :) Men jag föredrar fortfarande att umgås med min lilla älskling än att spela men det är även kul att spela :)
Efter ett tag gick vi till Ninas svärmor å där fanns även hennes svägerska å hennes 2 barn.. satt där någon timme å busade med barnen å sen gick jag hem å satte igång å diska :)
Skönt att vakna imorse när det inte fanns någon disk!

Nu måste jag gå å ta itu med tvätten.. tänkte tvätta alla kläder så man slipper tänka på det sen under resten av veckan.

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0