Första gången

För den här sommaren.. badade idag å det var riktigt skönt!
Först när man kom i vattnet så var det lite halv kyligt men efter bara ett par sekunder vart det varmt.. men det har ju varit varmt under så många dagar så solen har hunnit värma upp vattnet,
Nackdelen är bara att jag behöver jämt låna någon bil för att kunna ta mig till någon badstrand :( har ingen bra cykel som man kan cykla på...
Å inte har man råd att köpa en bra heller...
Om det är fint väder så åker vi nog å badar på torsdag, Jessica skulle komma från E-tuna å hälsa på..

Var en sväng till syrran också med kompisen Saara, Eya är sååå söt :P har nästan lust att äta upp henne hahha..
Finaste bebisen helt klart.

Nu ska jag gå å ge morris mat å göra rent hans låda. Sen ska jag sova.
Jobbar kväll imorn å sen är jag ledig på torsdag, sen kväll på fredag.. skönt med 3 sovmornar... :D

Puss!
Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0