En liten brejk

Skulle vara välbehövlig... känner att jag skulle vilja ta en paus från allt det här för ett tag... åka någonstans där jag inte känner någon.. att bara få tänka på mig å se till att komma på fötter å ur den här nedstämdheten.
Men så lätt är det inte. Vad är det som fattas? jo, PENGAR... som alltid... man behöver visst pengar för att kunna må bra å man kan visst få ett bättre liv om man har pengar.. det gäller bara att använda dem på ett bra sätt å inte låta pengarna ta över å styra ditt liv...
Haha, jaja.... om man bara hade pengar.... :P

Jobbat idag, som vanligt. Det var riktigt rörigt på jobbet på förmiddagen, en massa kontroller som skulle tas, ben skulle lindas, sår skulle läggas om å 2 skulle åka hem före lunch.. å så ska man hinna med allt annat där emellan.. att hjälpa dem å komma upp å servera frukost mm... jag var helt slut under våran frukost å fick nästan en panikattack där mitt bland allt folk! det var värre än igår.. jag fick bokstavligen tårar i ögonen, nästan så jag var tvungen att gå därifrån.. jag mår tydligen sämre än jag trodde...
Eftermiddagen gick lite bättre, det var lugnare å fanns inte så mkt att göra.. tur det för jag började må jätte illa.. kan nog bero på att jag inte ätit ordentligt på flera dagar...
Men idag lagade jag mat iaf :) så imorn har ajg en matlåda också :)

Skulle ha åkt till Ikea idag för att köpa en lådgrej till mitt databord :)
Men orkade inte utan jag gick hem till syrran istället :) satt där i kanske 3 timmar.. satt med Eya rätt så mkt å sen så spelade vi även lite Wii :D hehe...

Kom precis från duschen å ska titta på tv en stund å sen är det dags att gå å lägga sig.. ska jobba imorgon.. hehe

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0