En hektisk dag bland andra dagar

Idag har varit en ganska så stressig dag.. min lediga dag...
Vaknade rätt så sent, vid elva å vid tolv kom mamma å mika för å dricka en kopp kaffe. Sen åkte jag med dem till affärer, vi åkte till jysk å coop i lillån. Sen så kom jag på att det var rätt så fint väder så jag frågade mandy ifall hon ville åka å paddla. Å det ville hon så då åkte jag, hon, hennes mamma å lillebror för å paddla. Fick mig ett gott skratt för de snurrade runt en massa å körde emot grejer hela tiden.. så första halvtimmen gick åt att de träna på hur man ska paddla men sen gick det bra :) men det var riktigt kul å skönt.. tycker om att paddla. Sommaren är bra för då kan man hitta på en massa grejer, fast allt kostar ju...

Sen var det dags för mig att åka till biografen. Jag, Saara, Jenny å John gick ¨på MAMMA MIA. KANONBRA film!! om man tycker om musikal alltså.. för det är mkt sång å dans i den.. å självklart en massa ABBA låtar :P
Det roliga var att se Pierce Brosnan sjunga å dansa :P det är inte riktigt så man är van å se honom.. fast jag tycker att det är bra att skådisar inte är rädda för att bryta den stämpel de ofta har på sig... :)

Dags att lägga sig nu då antar jag.

Bye!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0