Äntligen en ledig helg

Har precis kommit hem från jobbet, känns så bra att veta att jag inte behöver gå dit imorn :) trivs jätte bra å så men vill ju helst inte bo på jobbet :P
Får väl se vad man ska ta å hitta på i helgen.. har precis pratat med en kompis å vi kanske ska partybowla ikväll iaf :) det är ju så himal kul :P KOMMER ATT VINNA LÄTT!! hahah, inget fel på mitt självförtroende idag inte ;)

Nästa steg för idag är att duscha. Känner mig lite lagom ofräsch.. hehe..
Fast först ska jag ta å äta lite fruktsallad så jag håller mig tills vi ska äta pizza vid halv sju-sju tiden..
Men tjenis penis så länge!

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som en kul kväll! :)

2008-07-11 @ 21:38:46
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0