Trötter


Idag är jag jätte trött.
Vaknade tidigt och det blir en väldigt sen dag på jobbet... slutar egentligen halv fem men vi har julavslutning på jobbet så jag kommer inte komma hem förrän vid halv åtta ikväll :(
Det är ju så mkt förberedelser mm inför avslutningen och sen så ska man ju hinna med barnen också...
Skönt att det här är sista veckan på jobbet nu och sen är jag ledig i 2 och en halv vecka! underbart :)
Och att vi åker till finland är ju ännu bättre ;) hade inga planer för nyår annars men nu ska vi fira det med farsan :)

Jag har varit världens sämsta på att uppdatera på sistonde men jag har verkligen inte orkat eller haft lust att ens sitta vid datorn... läser bloggar dagligen men orkar inte skriva själv...

Men jag kanske börjar nu igen.. eller inte.. vi får väl se :)

-Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0