janangina


Hahah.. världens bästa rubrik! vad det betyder? ingen aning...
Orkade inte hitta på nåt så jag bara tryckte på några knappar...

Har inte orkat uppdatera något på länge nu. Jag har återigen blivit förkyld. Jag har världens sämsta otur måste jag säga! Nu när jag verkligen inte har råd att vara borta från jobbet. Och det tänker jag inte vara heller. Ska kämpa mig genom den här förkylningen genom att jobba. Inte lyckat direkt för jag är så himla känslig mot höga ljud just nu, och då är väl inte ett dagis det bästa stället att jobba på antar jag...

Annars så går det rätt så bra på jobbet just nu.. vi har julpyntat och gjort en julkalender åt barnen.. vi har sjungit julsånger nu varje dag inför julavslutningen och vi har även börjat med lite julpyssel..
Jag har kommit igång med mina utvecklingssamtal, fortfarande svårt men jag kämpar! mer kan jag inte göra.
Det är bara så himla typiskt att jag ska drabbas av denna förbaskade förkylningsvirus!

Ikväll ska jag å älsklingen å Ilona till Harrys och titta på stand up. Kul att komma hemifrån lite och göra något.. Nu när man har lite pengar över också.. :) Men vi ska inte stanna där utan vi går hem direkt efter stand up:en.. Men iaf.

Nu ska jag gå och ta mig en dusch och sen vet jag inte... :)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: mutsi

pitäkää hauskaa

2008-12-02 @ 19:45:58
Postat av: Nina

Hoppas ni hade kul igår! :-)

2008-12-03 @ 12:31:10
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0