Guten morgen!



På lördag är det min 25-års dag. Har bjudit hem lite nära och kära för att äta lite smörgåstårta och umgås.
Så idag och imorn är det städning som gäller och på lördag kommer Mamma och Mandy och hjälper mig å fixar allt käk. Och självklart hjälper ju älsklingen till också :) underbara människor som vill hjälpa mig! en riktigt stor kram till er tre!!

Sen nästa fredag är det dags att åka till Finland. Ska först gå och jobba på sjukhuset 7-15 för att tjäna lite xtra pengar, och sen kommer mamma, mika å Markus och hämtar mig därifrån så åker vi direkt till sthlm.
Ska bli så underbart att träffa pappa igen och fira nyår med honom :)


Ha en trevlig dag allihop!

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag har ju några såna där bilder hemma så det behövs bara ett ljus så kan du få :) Har några förstoringar också på samma bilder, för när de skrev ut dem så blev det nåt fel. Dem kan man fästa på ett lite större ljus. Sen finns det tre små såna bilder till samma storlek som jag har på kortet.

2008-12-18 @ 09:23:11
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0