AJ! :(


Jag har världens värk i benet! känns som växtvärk men det är det inte... det drar i hela vänstra vaden och gör extremt ont.. kunde knappt gå till jobbet idag.. så fort jag stödjer på benet så värker det...
Men det går nog över under dagen hoppas jag... det började igår kväll redan men som tur är kunde jag sova iaf...
Mandy ska komma med alvedon sen när hon börjar så jag hoppas att det går över med hjälp av det.

Igår efter jobbet gick ag hem till syrran en sväng...
Eya var så otroligt fin i sin nya kofta och jeanskjol och strumpbyxor :) en riktigt gullunge! <3
Hon är ju bara för underbar!
Sen kom Mandy dit också och vi satt och snacka tills det var dags för mig, Markus och Mandy att åka till Vivalla.
Deras lillebror fyllde 14 år igår så vi skulle åka dit och gratta honom.
Sen stannade vi där till ganska så sent, Mandy utnyttjade mig till att skriva en massa julkort ;) haha.
Jag är ju så trött i ögonen på kvällarna så jag skulle behöva ha mina läsglasögon, och det hade jag ju inte så mina ögon gick i kors hela tiden :) men jag får väl skylla mig själv eftersom jag skriver så smått också ;)

Nu ska jag gå och göra klart frukosten här på jobbet och vänta in de första barnen.

God morgon till alla er därute som är vakna! :)

-Tanja

Kommentarer
Postat av: Mandy

hehhee jag har några kort till att skriva..hehe skoja bara.



Pössss

2008-12-09 @ 13:14:29
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Nina

Tiedän.. En vain osaa "prata ut".. Har svårt för det.

Puss!

2008-12-09 @ 14:04:58
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0