Lite tankar


Nu har jag precis fått i mig lite käk.
Kom hem från jobbet för en timme sen. Var jätte trött idag, hade ingen motivation till att jobba å jag kände att jag hade ingen tålamod alls.. tur att ingen var jobbig ikväll :)

Imorn har jag lite grejer som jag måste fixa, tvätta kläder å dammsuga bla. Sen tänkte jag ta en tur med mina inlines.. hehe. Sen på kvällen efter jobbet ska jag först cykla hem å sen så tar jag nog å åker inlines hem till Mandy :)
Ska försöka sluta lite tidigare från jobbet så jag kommer iväg lite tidigare :) blir nog kul hehe... om Mandy nu fortfarande är intresserad av att åka imorn kväll :D

Sitter å tittar på sex and the city, de gamla avsnitten. Suveränt program! :)
Programmet handlar om att "släppa sina spöken" å för Carrie så var Aidan hennes "spöke"... det får mig att undra vem som är mitt "spöke". Vem det är som jag har svårt att släppa å varför.. Hela tiden försöker jag intala mig själv att jag har kommit över alla å att jag inte har något oavklarat eller så, men jag ljuger för mig själv, även i sittande stund så försöker jag tränga bort tankarna på en viss person. Förstår inte varför jag har så svårt att släppa honom å jag fattar inte varför jag försöker ljuga för mig själv.. vi var inte tillsammans länge men han kom att betyda otroligt mkt för mig, å att vi inte har någon kontakt alls nu kan vara en förklaring till varför jag bara tränger bort honom och vill inte ta tag i mina oavslutade känslor för honom... huh, va jobbigt det här var..har verkligen inte erkänt det här för mig men det var skönt att få det ur mig..

Nu ska jag fortsätta titta på SATC, ha det gott!

Bye!
T

Här är ett kort på min lilla bebis <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Usch, han ser ut som satan själv hahaha Men ändå en söt sådan ;)

Jag kan tänka mig två stycken som passar in på vem du beskriver.. Börjar namnet på N eller E?

Pussar! Sov gott sen!

2008-08-06 @ 23:56:06
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Ok, då vet jag vem du menar :(

Han kom hem halv elva, så det blev inte så sent ändå.

Tack för ditt svar hihi

2008-08-07 @ 00:17:01
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Mandy

Kuka?? tiiänkö kuka se on?

2008-08-07 @ 02:22:38
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Erik Keding

Verkar som alla tjejer är helt fast i SATC, som kille ställer jag mig halvt som halvt till den serien!



Svar: tack så mycket!

2008-08-07 @ 10:22:14
URL: http://theartist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0