Snart iväg till jobbet


Japp, det börjar bli dags.
Väntar på att kaffet ska bli klart, måste dricka en kopp innan jag sticker. Annars blir huvudvärken bara värre. Drack ju ingen kaffe när jag vaknade "imorse" :)
Och jag måste ha riktigt kaffe, det som finns på jobbet smakar äckligt :/ men det duger i värsta fall.

Idag har jag bara degat på soffan, har verkligen inte orkat göra nåt  Imorgon ska jag vakna tidigare, fan hela dagen är förstörd när man vaknar så sent.
Så imorn ska jag upp senast ett... om jag orkar :P

Nu ska jag gå å ta min kopp kaffe,
Här kommer ett kort på mig i mina fina arbetskläder.. taget vid 3 på natten...

Bye,
T


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hehe nice kläder

2008-08-16 @ 21:59:49
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mamma Jessica [Vardag, bloggdesign, tävlingar och mkt mer]

Det var riktigt härligt måste jag säga! Rent och fräscht!

2008-08-17 @ 00:04:50
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0