Mår illa :(


Vet inte riktigt vad det beror på..
Om det är samma illamående som håller i sig från förut kanske...
Eller om jag bara är orolig i kroppen.. ibland blir jag helt svag å kallsvettig och helt orkeslös.. eller om det kan bara vara det psykiska som kommer upp till ytan. Men känner verkligen för att gå hem nu. Men det är ju bara(!) 5 timmar kvar...
Åh, vad det bränns i magen :( undrar om jag håller på å får magkatarr igen... :/ har haft det en gång i mitt liv men kommer inte ihåg hur det kändes...
Tog bltr å puls förut, men det var normalt. Fast pulsen var snabbare än vad jag brukar ha å jag hade inte ens jobbat så mkt just då att jag skulle vara uppe i varv men det kan ju bli högre om man är trött å sen ifall man är nervös och orolig i kroppen.. som jag är..

Fy, jag känner att jag bara klagar å klagar...
Får sluta med det. NU.
Nu har jag iaf fått det ur mig så nu ska jag inte nämna det något mer.

Auf Wiedersehen!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du mår bättre när du vaknar! Se till att vila lite idag då så du orkar jobba inatt!

P&K

2008-08-16 @ 11:12:17
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: minä vain maritza

jos sulla alkaa ennen aikaiset vaihdevuodet :D aaaaaaaahahahahhaah

no ei tsoukki tsoukkina =P hihhhiiiiii

2008-08-17 @ 11:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0