Usch vad dålig jag är!


På att uppdatera..
Men har knappt suttit vid datorn nu under de här dagarna.. Fast jag har ändå inte gjort något speciellt.

I onsdags så var jag på stan en sväng med Paola, hittade absolut ingenting! vet inte hur det kommer sig, brukar alltid hitta något.. hmm..
Sen åkte vi hem till mig å jag började förbereda maten, gjorde bulgursallad å stekta kycklingfiléer. Jag hade bjudit över Angelina också och hon hade med sig 2 kompisar. Vi skulle ha lite tjejkväll å käka å dricka å gå ut.
Men efter att vi hade ätit så var Angelina tvungen att gå för att hennes sambo hade skadat knät å åkt till sjukhuset, så det vart bara jag, Paola å Angelinas kompisar kvar. Men vi hade det jätte trevligt, vi drack lite å sjöng sing star :)
Sen så cyklade vi upp till stan, vi skulle ut på björnis för det var stand-up där, å självklart så missar jag just den komikern som jag ville se (Lasse Nilsen)!! så surt :(
Men den andra, Lasse Karlsson, var bra så det fick duga :)
Hade en jätte trevlig kväll, full med dans å skratt. Jag har aldrig tråkigt med min Paola! :)
När björnis stängde så åkte vi förbi Grill Corner, delade på en pizza, cyklade hem (obs, jag skjutsade!) :) å gick å la oss.

På torsdagen innan Paola skulle åka hem gick vi hem till syrran så att Paola fick träffa lilla Eya :)
Satt där en stund å sen så följde jag henne till bussen, gick å handla åt syrran å satt hos henne en liten stund sen igen. Gick hem å sen tillbaka till syrran igen för att äta..heheh. Tack för maten, det var jätte gott!! :)
Senare på kvällen gick jag hem till Maritza, alltid lika trevligt :) Mandy å Marita kom förbi också men de stannade inte så länge..

Nu så har jag precis kommit hem, har varit med Mandy hela eftermiddagen nästan. Vi var å solade å sen cyklade vi hem till henne å drack kaffe.
Nu så sitter jag här och försöker samla krafter så jag orkar gå å jobba ikväll, jobbar 2 nätter nu å sen så är mitt vikariat slut... hoppas bara att de ringer mkt den här månaden... MÅSTE jobba...!

Skriver säkert något inatt om det är lugnt på jobbet :)
Här kommer lite kort från i söndags :)

Bye,
T
                                                    Försöker spela cool...eller nåt.. :)
        


      

                                     Haha, röker inte :)
    

Obs! killen i bakgrunden!!   Jag, Paola å Karin
     

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Min syster är jätte lätt att göra det med! Det är mycket skönt :) hehe okej :) ha en trevlig kväll :)

2008-08-15 @ 17:57:41
URL: http://hejalexandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0