Knäppisar

Snart ska jag iväg å jobba... sen är jag ledig imorn å antagligen på onsdag....

Igår var jag hemma hos mandy en sväng å vi åkte till deras stuga för å grilla mitt i natten :P det var kul å det var mörkt å kusligt att vara mitt i skogen å inte se ett skit.. hahah..
Vi grillade lite korv å snackade å hade det trevligt.
Sen åkte vi hem till dem å satt å titta på tv å snacka... å satt i en led på golvet å massera varandra :) hhahaha, gick inte så bra å Diablo (deras hund) ville också vara med så han kom å satte sig i mitt knä... men det är väl klart att han ska också få vara med... Sen så gav jag Mandy en kort ansiktsmassage, kommer inte riktigt ihåg allt men det gick väl bra...

Ville bara skriva en kortis nu för jag ville lägga in en bild på mig å Mandy när hon sov över hos mig.. lekte lite med kameran innan det var dags att sova :P hahah, vi hade likadana pyjamas på oss ;)
Sooo cute :D
<3

Bye!
T
Haha, så fula :P

Kommentarer
Postat av: Mandy

hahha nej inte den här hahaha din knäppis

2008-08-04 @ 16:13:14
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Mandy

yeah i know..you are really cool ;) som jag i den här bilden

2008-08-04 @ 23:42:25
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0