Jävliga regnoväder!


Alltså, jag tycker att spöregn är riktigt mysigt om man sitter inomhus å har tända ljus å en trevlig kille brevid sig...
Men det är absolut INTE trevligt när man ska cykla hem från jobbet å det tar 15 min att komma hem... å nu var det även motvind så det tog ännu längre tid.. mina kläder var så blöta att man kunde nästa vrida en liter vatten ur dem.. fy fasiken va jobbigt det är med regn... å mörkt var det också.. å kl var bara runt tio.. man märker verkligen att hösten är på väg med full fart, men det är för tidigt! det är bara början av augusti å det finns fortfarande tid för soliga å varma dagar.
Men det får man nog bara drömma om om det fortsätter så här...

Idag var det förvånansvärt lugnt och behagligt på jobbet. Det var inte särskilt tungt och knappt några ringningar under hela kvällen.. å inte behövde jag torka någon bajs heller ;) haha

Det är egentligen dags för mig att gå å lägga mig men det lockar mig faktiskt inte.. är trött men det känns så tråkigt att gå å lägga sig ensam i min stora säng... singeldagarna börjar bli rätt så tröttsamma just nu. Jag känner att jag skulle vilja ha någon att kramas å mysa med.. men som jag sagt förut så är det väl inte meningen att jag ska hitta någon.. jag lyckas alltid förstöra varenda bra relation som jag har... fast nu så börjar jag tveka om någon av dem var så bra egentligen.. men vad är bra för mig då? vad är det för typ av person som passar mig?
Jag kan tyvärr inte svara på det för att jag har ingen aning.. jag är en alldeles för svår person att vara med för att jag är så "egen". Jag har en så stark egen vilja och jag är fruktansvärt envis så det är svårt...
Men men.. det ordnar sig nog.
Orkar inte tänka på sådana saker just nu, känner mig bara så extremt ensam ibland så här på kvällskvisten..eller kväll är det ju inte men same shit..

Ska ta å spela lite guitar hero innan jag går å lägger mig, vart så sugen.
Höres imorn!

Bye!
T


Så här ser man ut efter att ha cyklat hem i regnet

Kommentarer
Postat av: Nina

Du hittar nog snart nån som passar dig :)

2008-08-05 @ 13:50:49
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0