Jag har en Vagel i ögat!!


Haha, jepp. Så heter den.
Det är som en liten liten "finne" på insidan av ögonlocket å det skaver så fruktansvärt på ögat.
Tog lite natriumklorid å spola av ögat så att det blev rent.. men så mkt mer kan man nog inte göra...
Kanske använda någon ögonsalva eller så men det återstår å se ifall det finns något passande.
Det är ju inte första gången jag har det så jag vet ju att det går över efter ett par dagar men det är så fruktansvärt irriterande!

Å nu så har natten bara börjat å jag är jätte trött! vi ska fika snart så jag får väl bara dricka ett par koppar kaffe.
Inte för att det hjälper så värst mkt men men.

Skönt att det här är sista natten nu för ett tag som jag jobbar. Sen så jobbar jag ju likadant nästa helg men då har jag varit långledig. Å sen är mitt vikariat slut. Känns både skönt och jobbigt, tycker inte om att stressa så mkt varje dag för att man jobbar å så. Jag tror att jag har fått någon xtra stresshormon när jag föddes för att jag stressar t.o.m i sömnen :)
Och det smittar av sig och man påverkar andra omedvetet, man vill göra allt på en gång jämt å så har man bråttom från ett ställe till ett annat. 


Dags att göra något annat.
Bye,

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, vagel va jobbigt!



Jo svullen som tusen blir man inte nice, men de försvann mot kvällen och kvällen har varit jättetrevlig, vart proppmätt och skrattade massor! =)



Eya, hur gamal e den knatten? :)



/S

2008-08-09 @ 23:08:01
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0