I am a little confused...


Har förut frågat en chef här på jobbet ifall det finns vikariat å hon har sagt att just nu för tillfället finns det inte...
Å idag sa jag till en annan chef att jag har fått vikariat på dagiset, hon gratulerade mig men sen frågade hon ifall jag är sugen på att ta det... hmm.. så jag sa att helst av allt skulle jag ju vilja vara kvar här men är det bara timmar så måste jag ju ta det..  Hon sa bara att nästa vecka kommer den andra chefen från semestern så att de skulle prata...
Å så frågade hon när jag skulle svara på om jag vill ha vikariatet på dagis eller inte...
Nu förstår jag inte riktigt vad det här betyder.. betyder det att jag har en möjlighet att få vikariat här...? alltså jag blir lite förvirrad... men jag märker väl det nästa vecka då när de ska prata om det.. om de gör det...

Nu är det iaf säkert, jag har semester nästa tisdag så jag är ledig från sön till tors!!!!!!! :D

Nu ska jag fortsätta jobba.

Bye!
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Det behövs inte.. Salah ska låna från Ali :)



Det kanske betyder att de har en plats för dig där :) Vilket tar du isf?

2008-08-08 @ 07:47:41
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0