Flyter på ett rosa moln


Nu har jag spelat klart, orkar inte längre.
Jag är så trött så jag orkar inte hålla mina ögon öppna... känner att jag skulle behövt ha mina läsglasögon på mig nu, jätte jobbigt när man ska läsa något när texten bara blir helt suddig för att man är så trött.. hjärnan orkar inte med helt enkelt.

Vi ska snart få en ny patient så jag ska sätta igång å jobba lite nu, så att jag kommer igång lite. Om 2 timmar är jag på väg hemåt å gissa om jag kommer att slänga mig ner i min säng så fort jag kommer hem! eller iofs så måste jag mata Morris för annars kommer han att väcka mig kl nio på morgonen.. så efter det så ska jag sova å jag ska försöka sova så länge som möjligt. Men jag vet inte om min överstressade hjärna tillåter det. Har jätte svårt att slappna av, min hjärna går på högvarv hela tiden.
Önskar att man slapp bekymra sig för något någon gång i livet.. undrar om det någonsin kommer att bli så? att man för en liten stund inte har några som helst bekymmer i hela världen.. att man bara flyter med helt enkelt. Så vill jag ha det. Ett eget rosa moln som jag bara kan flyta på..
Haha, tror att kl börjar bli för mkt, det är tydligen kl 5 filosofierna som satt igång nu. Dags att avsluta det hela då. Blir inge bra annars. Bara pannkaka av det hela.

Oj oj, vad det svider i mina ögon.
Och jag har ont i en muskel i ryggen/nacken. Någon som kan massera mig imorn(idag)?? :)

God natt på er!!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0