Fan också


Hatar att vakna sent på dagarna. Känns som att hela dagen blir förstörd och så är man seg sen resten av dagen.
Vaknade kl 12 av att mamma ringde för att bjuda mig på kaffe.. och frukost fick det bli eftersom jag precis vaknat :)
Så jag gick upp ur sängen å tog på mig kläder å gick till mamsen. 
Satt där ett tag, tittade på evighetssåpan  våra bästa år har inte tittat på det på en vecka ungefär men man hänger med ändå, alltså händer det inte så mkt i serien med andra ord :P

Nu tänkte jag städa lite.. har tänkt att göra det i flera dagar nu men det har liksom alltid dykt upp något annat att göra.. konstigt.. som idag, jag hinner nog inte mer än börja städa å sen är det dags att åka till Marieberg. Konstigt att man alltid hittar på en massa saker just de dagarna man tänkt städa...
Har iaf tvättat en maskin så det räknas ju också! hinner tvätta en till, å så ska jag ta itu med badrummet å köket. De är viktigast. 
 
Så höres sen då!
T

Här kommer några kort från i söndags.


Något som inte ska vara med på kortet...?


Maritza :)


Haha, försökte få med alla 3


Hmmmmm....

Kommentarer
Postat av: Mandy

kom på att jag kan inte se ditt nummer i mobeln så kan inte ringa haha..

2008-08-12 @ 16:04:30
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: mihmetcredo82

Usch, måste också städa.... blir ju peppad då fler har gjort det hihi... härliga bilder förresten

2008-08-13 @ 13:39:11
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0