En väldigt innehållsrik dag


Idag har jag varit i farten ända sedan jag gick upp ur sängen.
Först gick jag md syrran å Eya till Tempo å sedan följde jag dem hem å satt där en stund. Vid halv ett åkte jag med Mandy å hennes mamma å småbröder till Marieberg, vi skulle till Ikea å stadium bla..
Från ikea köpte jag en handhandduk å 2 likadana tavlor, en till mig å en till Mandy. Sedan fortsatte vi till Stadium å där köpte Mandy ett par inlines så att vi kan åka tillsammans. Därefter fortsatte vi till lågprismagasinet för jag skulle köpa några ramar till syrran. Å därifrån gick vi till godisaffären å köpte en massa godis.
Sen åkte vi hem till Mandy för att vi skulle testa våra nya inlines i väntan på maten.. hahaha, det gick bra fast inte vet vi hur man hanterar bromsen på de där konstiga grejerna.. haha.. Mandy skrek i nedförsbackarna å ibland också bara ändå.. hahahaha...  men det var riktigt kul.
Sen åt vi å började fixa hennes garderob å slängde en massa skräp som samlats där genom åren...
Sen kom jag på idén att hon skulle följa med å sova hos mig å att vi skulle åka inlines hit.. det gick jätte bra men man blir bara så himla svettig av att åka :D

Nu så sitter vi här å vi borde nog egentligen sova.. vi ska gå till syrran imorn å hjälpa henne med lite grejer... hon vet inte ens om att Mandy följer med men nu vet hon för hon följer min blogg.. hehe...
Mandy har precis blivit klar med designen på min blogg... är jätte nöjd med den.. för tillfället iaf ;) haha...

Nu ska jag sluta men skriver mer imorn.

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, nu vet jag :)

Designen blev jättefin. Puss

2008-08-06 @ 09:16:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0