En ny mobil!


Idag så tappade jag all tålamod som jag hade kvar för min mobil.
Den har tjänat mig troget i ett och ett halvt år (bara) och efter ett antal fall mot golvet så har min kära mobil bestämt sig för att ingen ska få prata med mig. Så därmed åkte jag till Marieberg och skaffade mig en sprillans ny bästa vän.
Vännen heter Nokia (of course) 5610 XpressMusic.. Det är en musik telefon å det behöver jag egentligen inte, men det fanns ingen annan som såg riktigt lockande ut. Den hade alla andra funktioner som jag ville ha, så den fick det bli.
Nu kan man börja prata i telefonen igen, gött :)

Imorn så ska jag få lite besök. Paola, Angelina å Marie kommer hit på kvällen, vi ska sitta här å umgås å sen så ska jag, Paola å Angelina gå till Björnstugan å titta på stand-up. En av mina favorit komiker ska komma, Lasse Nilsen... Han är jätte rolig för han är så himla ful :D haha.

Just nu är det världens tråkigaste väder :(
Visst, det är kväll å man behöver inte gå ut å så men ändå.. jätte tråkigt...
Det regnar och vräker ner..
Sitter i soffan med mitt täcke och myser... men något saknas... någon att mysa med. Men det kommer, I know I know.
I sinom tid.

Ska fortsätta titta på SATC, sen är det nog dags att gå å sova. Vill inte sova till 12 imorn igen.

Go natt!
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0