Artroskopi


Idag ska jag göra titthålsoperationen på mitt knä...
Är lite nervös faktiskt för jag har aldrig blivit sövd... det finns ju alltid risker med narkos även om det blir en lätt sådan för min del..
De ringde mig igår från läkargruppen å ville hälsa mig välkommen och ville veta om jag hade några frågor.. jätte trevligt tycker jag. Sånt är jätte viktigt, ett bra bemötande.
Jag skulle ha haft tid 11.30 men de ändrade det till 11 istället... 
Så snart kommer mamma hit å dricker kaffe innan hon skjutsar mig dit.. jag får inte dricka eller äta nåt för jag fastar :(
Markus ligger fortfarande å sover, ska väl försöka få upp han ur sängen så småningom :)
Han ska följa med mig dit å hålla mig sällskap.. så snällt så! :)

Ikväll kommer Mandy hit för att ta hand om stackars mig :)
De rekommenderade att någon skulle sova över hos mig första natten så vi bestämde för länge sen att hon ska komma hit.. Så ikväll ska vi käka tacos å sjunga sing star å ha det bara mysigt. Även Markus kommer att vara här å kanske en kompis som ska åka tillbaka till Finland på fredag... om hon hinner för sitt "fullspäckade schema"...

Nu ska jag surfa runt lite å vänta på mamma... å väcka Markus så klart :)

WISH ME LUCK EVERYONE!!

Bye,
T

Kommentarer
Postat av: Nina

Det kommer att gå jättebra ska du se :)

Pussar!

2008-08-28 @ 09:51:32
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: mihmetcredo82

Lycka till, det kommer gå jättebra:-) Och visst är det svårt att hitta presenter... speciellt om man inte har varit tillsammans så länge....

2008-08-28 @ 11:47:04
URL: http://mihmetcredo82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0