Allt bara försvann!!


Från mitt minneskort.. fast tur i oturen att jag inte hade så många bilder på min kamera.. bara en massa söta på lilla Eya men det kan jag ta om.. fast det är synd, några var riktigt sköna.. :D
Minneskortet förvirrade även min dator så jag kom inte in någonstans, var tvungen att stänga av datorn å starta om.. gissa om jag fick panik när jag trodde att hela datorn var förstörd!!! jag har ju ingen backup för mina bilder...måste fixa det så fort som möjligt, man vet aldrig när den här gamlingen lägger av.. :/

Just nu sitter jag å tittar på evighetssåpan våra bästa år, tittar inte för att den är så bra utan tittar för att den är så dålig.. haha, knäppt egentligen :D

Vilket tråk-väder det är! jag som måste cykla till jobbet om en timme...
Å om det fortsätter regna så kan vi inte åka inlines ikväll :( hoppas verkligen att det slutar! vill inte komma hem efter jobbet å bara sitta å ha det tråkigt för mig själv...

Nu fortsätter jag att titta å sen ska jag ta å duscha.

Puss å kram!
Bye,
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0